Nytt liv

För första gången i mitt liv har jag nu ett fast jobb på heltid. Under de tre år som har gått sen jag slutade på Södertörns högskola har jag harvat mig fram på diverse olika vikariejobb. De har båda varit kanon (jag saknar er ibland Skälbyskolan och Lillsjöskolan), men ingenting går upp mot känslan av att ha ett fast jobb. Framförallt när man snart ska få sitt tredje barn och relativt nyligen har köpt ett radhus.

Annars går allt bra för tillfället. Mycket kraft går åt till att renovera vårt nya sovrum. Dessutom gick vår uråldriga diskmaskin sönder några dagar före julafton. En ny är inköpt så nu inväntar vi farbrors ankomst med ny blandare.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

