Kille eller man?

Igår när jag skulle lägga Sebastian och Eddie hade jag ett litet samtal med Sebbe där jag tänkte ta reda på om han hade koll på skillnaden mellan baby, kille och man.
”Vad är du för något Sebbe? Är du en baby, kille eller man?”, frågade jag.
”Jag är en kille!”, svarade Sebbe utan att tveka en sekund.
”Men vad är jag då?”, replikerade jag.
”Du är också en kille pappa!”, svarade då Sebbe (vilket iofs är charmigt, men jag hade nog tänkt mig att svaret skulle bli man).
”Men Eddie då, vad är han?”, frågade jag slutligen.
”Han är…..(viss tvekan) en fisprutt!!!”

Jag älskar mina söner!

Lämna en kommentar

Filed under Pappa, Personligt, Vardag

Kommentera

