Jarre var på Cirkus, men inte jag

Upptäckte till min fasa idag att Jean Michel Jarre varit och spelat på Cirkus i helgen. En konsert som gått mig fullständigt förbi.
Han var här senast 1996 (eller var det 1997?) och då såg jag honom i Globen. Han börjar bli lite till åren, så det känns inte som om han kommer att komma hit massor med fler gånger innan han pensionerar sig.
Fast om det så blir att jag ser Jarre uppträda i rullstol nästa gång så ska jag ändå se honom. Han är och kommer alltid att förbli en husgud! 

Lämna en kommentar

Filed under Kultur, Personligt

Kommentera

