Utvilad

I natt sov jag ofrivilligt 10 timmar och jag känner mig som en ny människa. Skulle lägga Eddie vid 8-snåret, men somnade även själv. När jag skulle upp runt 22.30 så gick det inte. Förflyttade mig till min egen säng och somnade om. Idag mår jag som en prins! Vet att jag klarar mig på runt 6 timmars sömn, men att sova ut så här lite oftare kanske inte skadar. Nu ska jag klä på mina sjuka gossar och gå ut. Tack och lov innebär inte en ögoninflammation att man inte får gå ut.

Lämna en kommentar

Filed under Pappa, Vardag

Kommentera

