Vulkan

Jag skrev förut om att bli publicerad och dagarna efter det att jag skrev inlägget insåg jag att jag nog måste revidera min åsikt om Vulkan.se, och inte se sajten som ett andrahandsalternativ till den vanliga förlagsbranschen.Vulkan.se är ett utmärkt sätt att ge ut texter utan att de måste nagelfaras av sura lektörer hos Bonniers eller andra stora förlag. Det är nu min stora övertygelse.Jag håller just nu på att sätta ihop en mindre novellsamling  på drygt 80 sidor med arbetsnamnet ”Om mitt liv och andras”. Mitt mål är att ge ut den innan sommaren hos vulkan.se.

Lämna en kommentar

Filed under Skrivande, Text

Kommentera

