Somna

Tuffa dagar är det svårt att orka lägga sönerna och inte somna om. Jag värdesätter tid med mina barn högt, men jag värdesätter även tid för mig själv högt. Somnar jag när jag lägger dem försvinner ovillkorligen den sistnämnda. Idag la jag Sebastian cirka 20.30 och vaknade sen med ett ryck 22.20. Vad göra? Jag släpade mig i varje fall upp för lite okynnessurfning, en tallrik fil och en dos Nesser. Vissa kvällar accepterar jag det faktum att min kropp behöver sova, men inte idag. Småbarnsåren är tuffa, det säger de flesta men för att få lite tid för sig själv måste man även vara lite tuff mot sig själv.

Lämna en kommentar

Filed under Personligt, Vardag

Kommentera

