Tillbaka från Bokrean

Nu har jag varit på bokrean ett första varv. Det blev Akademibokhandeln på Mäster Samuelsgatan. En butik som jag tycker mycket om. Sen jag var där senast hade de byggt om kassorna. Uppenbarligen är det svårt att hålla sig ajour när man är bekväm förortsbo. Allting finns ju i Jakan, så varför åka in till City? Efter många rundor bland genrer och bokstaplar valde jag till sist följande titlar: ”1001 filmer du måste se innan du dör”, ”Mig äger ingen” av Åsa Linderborg, ”Too fast for love” av Inde/Kellerman och ”Dårskaper i Brooklyn” av Paul Auster. Mycket godbitar för 400 kronor.Ska försöka hinna upp en sväng till Klackenbergs i Jakobsbergs centrum i helgen och se om de har några fler godbitar jag missat. 

Lämna en kommentar

Filed under Läsning, Personligt, Vardag

Kommentera

