Bokrea

bokrea.jpgI morgon startar årets bokrea. Jag är speciellt sugen på ”1001 filmer du måste sen innan du dör”. Det är min förhoppning att jag kan använda den som en kom-i-håg lista över vad jag sett och förmodligen finns där även en del sköna rekommendationer. Just den boken i kombination med Lovefilm, känns som en vinnande kombo.Jag fick ett presentkort på några hundra kronor från mitt gamla jobb, så den lär ryka i morgon. Känns oerhört skönt att kunna bränna en del utan att det nödvändigtvis ruinerar resten av ekonomin. 

Lämna en kommentar

Filed under Läsning, Personligt

Kommentera

